Doorzoek de website


Contact

Red hats Society Maaseik
Markt 48, 3680 Maaseik

Nieuws

Agenda 2016

20-01-2016 00:14
Info staat bij de events

8 januari 2016

14-12-2015 21:13
De beste wensen voor het nieuwe jaar 2016. We gaan toasten op het nieuwe jaar in Hotel van Eyck op vrijdag 8 januari 2016.

Uitstap naar Roermond 19-11-2015

17-11-2015 11:26
We gaan naar het Arresthuis in Roermond voor een high wine en daarna onze eigen invulling

20 oktober uitstap naar Thorn

24-10-2015 19:16
Geweldige dag in Thorn voor alle leden.

Red Hats Tilburg

10-10-2015 21:20
Vrijdag 9 oktober 2015 waren de Red Hats / de rode vlammetjes uit Tilburg op bezoek in Maaseik.Was een hele gezellige middag samen met enkele leden van onze chapter. Wordt vervolgt.........

Vakantie juli en augustus

05-07-2015 16:33
Beste Red Hat Lady's,We wensen jullie en familie een hele fijne en gezellige vakantie toe en geniet ervan !We zien elkaar misschien in juli nog en mochten de weergoden het niet toestaan dan zeker in september bij het treffen van de Red Hoot Amsterdam.Warme en lieve groetjesMia Queen...

Amsterdam september 2015

24-05-2015 19:27
Het programma over Amsterdam staat on line, zie site bij deze dag.

Nieuwsbrief over de bijeenkomst van 10 maart 2015

23-03-2015 16:05
Het was weer gezellig met ons groepje. Lea, Els, Karien, Mardge, Sjoukje en ik waren aanwezig. Clara had zich afgemeld. We hebben met ons allen de planning voor 2015 gemaakt en met resultaat !!! 20 april naar Eindhoven voor een wijn en kaasproeverij 12 mei staat reeds vermeld naar Herkenbosch 9...